استوری تبریک سال نو

قالب استوری عید نوروز یکی از قالب های وب سایت آسان کلیپ است که با استفاده از آن می توانید در مدت زمانی کوتاه یک استوری حرفه ای و قدرتمند را آماده و منتشر کنید. این قالب امکان درج لوگو و قابلیت شخصی سازی دارد و امکان تولید یک محتوای منحصر به فرد را برای شما فراهم می کند.

ویژگی ها:

  • قابلیت درج لوگو
  • امکان جایگزینی موزیک دلخواه
  • قابلیت تغییر رنگ ندارد

توضیحات

استوری تبریک سال نو

یکی از تاکتیک هایی که شما را به هدف برندتان نزدیک تر می کند تبریک مناسبت های مختلف به اشکال مختلفی مانند استوری و پست در کانال های ارتباطی با مردم است. داشتن عملکرد حرفه ای در این فضا به شما کمک می کند اعتماد افراد را به شکل بهتری جلب کنید. قالب استوری عید نوروز یکی از قالب هایی است که می توانید با استفاده از آن یک استوری حرفه ای و قدرتمند را برای شبکه های اجتماعی آماده کنید. با وجود قالب های لوگو موشن ، اسلاید شو و استوری، برای ساخت یک ویدئو به تخصص چندانی نیاز ندارید.

موزیک و تصاویر این قالب به گونه ای طراحی شده است که به خوبی گویای این رخداد است. به علاوه با توجه به مصادف بودن نوروز با آغاز فصل بهار ترکیبی از گل های بهاری همراه با نمادهای سنتی آیین نوروز در این قالب به چشم می خورد که ارتباط بصری خوبی را با مخاطب شما برقرار می کند. آماده کردن یک استوری با این قالب کار چندان سختی نیست و تنها با آپلود کردن تصویر لوگو می توانید این استوری جذاب را برای عید نوروز آماده کنید و این عید باستانی را به بهترین شکل ممکن به افراد مختلف تبریک بگویید.

داشتن عملکردی حرفه ای به مخاطب شما این موضوع را الهام می کند که شما یک برند حرفه ای هستید. با تلاش گرافیست های قدرتمند آسان کلیپ می توانید به مجموعه ای از قالب های ویدئویی مناسب دسترسی داشته باشید. بزرگ ترین امتیاز این قالب ها این است که قابلیت شخصی سازی دارند. با وجود این امکان می‌توانید بر اساس سلیقه شخصی خود در آن ها تغییرات مورد نظر را اعمال کنید. در نهایت یک ویدئوی منحصر به فرد آماده کنید. با استفاده از قالب های ویدئویی می توانید در شبکه های اجتماعی عملکرد قدرتمندی داشته باشید.

توضیحات تکمیلی

کیفیت

1080p, 720p, 360p

قابلیت تغییر رنگ

ندارد

امکان ویرایش موزیک

دارد

تعداد سکانس

1 سکانس

پشتیبانی 16 به 9

ندارد

پشتیبانی 1 به 1

ندارد

پشتیبانی 9 به 16

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “استوری تبریک سال نو”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *