قوانین و مقرارت آسان کلیپ

وب سایت آسان کلیپ مجموعه از قالب های ویدئویی آماده ای است که با هدف ایجاد جذابیت در ویدئوهای تبلیغاتی راه اندازی شده است. با استفاده از قالب های آماده ی این وب سایت می توانید کلیپ های ویدئویی جذابی در کوتاه ترین زمان بسازید و در شبکه های اجتماعی خود استفاده کنید. کلیه ی قوانین و مقررات این وب سایت در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان تدوین شده است به همین علت پیشنهاد می کنم قبل از استفاده از خدمات سایت این قوانین و مقررات را به خوبی مطالعه کنید تا جای شک و شبهه ای باقی نماند.

 

مقررات عمومی وب سایت آسان کلیپ

کلیه ی فعالیت های وب سایت آسان کلیپ بر پایه ی قوانین جمهوری اسلامی است و قوانین تجارت الکترونیک است. این قوانین برای رعایت حقوق مصرف کنندگان تدوین شده است و در صورت ایجاد تغییر این قوانین به مصرف کنندگان اطلاع داده می شود.

 

تعهدات ما به کاربران

مجموعه ی آسان کلیپ متعهد می شود کلیه ی اطلاعات لازم برای ساخت ویدئو با قالب های آماده را به کاربران خود به بهترین شکل ممکن ارائه دهد و برای رفع ابهام های ایجاد شده برای کاربران تلاش کند.

در صورتی که خواهان استفاده از خدمات این مجموعه هستید باید اطلاعات هویتی خود را به صورت دقیق وارد کنید تا در صورت بروز مشکل امکان پیگیری وجود داشته باشد.

کلیه مکاتبات شما با پشتیبانی سایت بایگانی می شود تا در صورت لزوم به آن ها ارجاع داده شود.

بروز مشکلاتی مانند قطعی سراسری خطوط ارتباطی وب سایت آسان کلیپ هیچ گونه مسئولیتی در قبال مشکلات ایجاد شده برای کاربران نخواهد داشت. با این حال تمام تلاش خود را می کنیم تا در جهت رفع ایرادهای ایجاد شده اقدامات لازم را انجام دهیم.

در صورتی که ویدئوی دانلود شده با موردی که در بخش تأییدیه درج شده است تناقض داشته باشد وجه پرداختی به حساب شما بازگشت داده می شود. در صورتی که اشتباه از جانب کاربر باشد این هزینه بازگشت داده نخواهد شد.

عضویت در وب سایت آسان کلیپ به معنای قبول این قوانین و ضوابط است و با عضویت می توانید از خدمات این مجموعه استفاده کنید.