ساخت تیزر عید نوروز

  • امکان انتشار در شبکه های اجتماعی
  • قابلیت تغییر رنگ
  • امکان جایگزینی موزیک و متن دلخواه
  • امکان جایگزینی تصویر لوگو در قالب

توضیحات

ساخت تیزر عید نوروز

روش های زیادی برای تبریک مناسبت های مختلف در شبکه های اجتماعی وجود دارد. با توجه به جذابیت‌های محتوای ویدئویی، بهتر است به استفاده از یک ویدئوی مناسبتی جذاب این مناسبت‌ها را تبریک گفت. نوروز یکی از مناسبت هایی است که از دیر باز مورد توجه بوده است. برای ساخت کلیپ عید نوروز و تبریک این مناسبت می توانید از قالب های مناسبتی ویژه ای که توسط گرافیست های گروه آسان کلیپ آماده شده اند استفاده کنید.

این قالب نیز یکی دیگر از قالب‌های مناسبتی است که برای تبریک این مناسبت آماده شده است. با توجه به این که تنوع قالب‌های مناسبتی این وب سایت بسیار بالا است، با انواع سلیقه‌ها سازگار می باشد. ترکیب رنگی متفاوت و افکت های جذاب این قالب های مناسبتی به خوبی با مخاطب شما ارتباط برقرار می کند. علاوه بر این با توجه به این که می توانید لوگوی خود را در این قالب ها قرار دهید، در ذهن مخاطبانی که با این ویدئوی کوتاه مناسبتی ارتباط برقرار کرده اند ماندگار خواهید شد.

این قالب‌های دارای قابلیت شخصی سازی هستند و درنهایت می‌توانید یک ویدئوی بی‌مانند آماده کنید و در شبکه‌های اجتماعی منتشرکنید. آماده کردن یک ویدئوی مناسبتی با این قابلیت ها به تخصص و مهارت چندانی نیاز ندارد. تنها با جایگزین کردن تصویر لوگو و متن دلخواه خود می‌توانید یک ویدئوی خلاقانه را در مدت زمانی کوتاه آماده کنید.

یکی دیگر از امتیازهای استفاده از امکانات آسان کلیپ این است که قبل از پرداخت نهایی می توانید یک خروجی رایگان از ویدئوی آماده شده بگیرید. درصورتی که ویدئوی آماده شده مورد تأیید و رضایت شما بود پرداخت نهایی را انجام دهید. فعالیت مداوم شما در شبکه های اجتماعی و تولید محتوای هدفمند راز موفقیت در برندینگ است. بنابراین زمان را از دست ندهید و برای ساخت کلیپ عید نوروز همین الان روی شروع به ساخت کلیک کنید.

توضیحات تکمیلی

کیفیت

1080p, 720p, 360p

قابلیت تغییر رنگ

دارد

امکان ویرایش موزیک

دارد

تعداد سکانس

1 سکانس

پشتیبانی 16 به 9

دارد

پشتیبانی 1 به 1

ندارد

پشتیبانی 9 به 16

ندارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ساخت تیزر عید نوروز”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *