کلیپ استوری transparent window

قالب کلیپ استوری transparent window نمونه ای خلاقانه از کلیپ استوری است که با استفاده از آن می توانید چهار محصول را به صورت همزمان با افکت های جذاب به نمایش بگذارید. این کلیپ استوری در مدت زمانی کوتاه با جایگزین کردن متن و تصاویر دلخواه با کیفیت بسیار بالا آماده می شود.

ویژگی ها:

  • قابلیت تغییر محتوا و تصویر دارد
  • امکان تغییر رنگ متن
  • امکان جایگزینی موزیک دلخواه
  • قابلیت پخش در استوری و استاتوس پیام رسان های داخلی و خارجی

توضیحات

کلیپ استوری transparent window

استوری شبکه‌های اجتماعی قابلیتی است که به کاربران اجازه می دهد یک رویداد را با کاربران دیگر به اشتراک بگذارند. شرکت های زیادی از این قابلیت استفاده می کنند تا محصولات خود را به کاربران معرفی کنند. این اتفاق تحول بزرگی در بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد کرد. با استفاده از قالب کلیپ استوری transparent window می توانید از یک تصویر ساده یک استوری حرفه ای و بسازید و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

با استفاده از قابلیت استوری در شبکه‌های اجتماعی امکان دیده شدن و شناخته شدن توسط افراد بیشتری را خواهید داشت. برای این که استوری های مناسبی تولید کنید باید زمان کافی صرف کنید. استفاده از قالب های کلیپ استوری در وب سایت آسان کلیپ می تواند در این زمینه کمک کننده باشد. با استفاده از یک قالب کلیپ استوری می توانید استوری های یکدستی تولید کنید. یک تصویر ساده در قالب کلیپ استوری شکل جذاب‌تری پیدا می‌کند و تأثیر عمیق‌تری بر ذهن مخاطب شما می‌گذارد.

قالب‌های لوگو موشن و کلیپ استوری وب سایت آسان کلیپ، چاشنی خلاقیت را به تصاویر و ویدئوهای شما اضافه می‌کنند. اکثر افراد استوری ها را بدون قالب و طرح خاصی منتشر می کنند. قرار دادن تصویر محصول در قالب کلیپ استوری شکل حرفه ای و متمایزی به آن می دهد. قالب کلیپ استوری transparent window امکان نمایش چهار تصویر را به صورت هم‌زمان دارد. هر اندازه زمان و خلاقیت بیشتری صرف ساخت یک استوری کنید، نتیجه ی بهتری از آن خواهید گرفت.

استوری یک قابلیت خوب برای نمایش امکاناتی مانند حراج است که برای کاربران خود در نظر گرفته اید. منحصر به فرد بودن باعث می شود کاربران شما تصور کنند قابلیت خاصی را برای آن ها در نظر گرفته اید. حضور فعال در شبکه های اجتماعی از طریق ایجاد پست و استوری های هدفمند در مدت زمان کوتاهی شما را به یک برند شناخته شده تبدیل می کند.

توضیحات تکمیلی

کیفیت

1080p, 720p, 360p

قابلیت تغییر رنگ

دارد

امکان ویرایش موزیک

دارد

پشتیبانی 16 به 9

ندارد

پشتیبانی 1 به 1

ندارد

پشتیبانی 9 به 16

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلیپ استوری transparent window”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *