کلیپ استوری white canvas (کپی)

قالب کلیپ استوری white canvas برای شما این امکان را فراهم می کند که تصویر محصول را همراه با محتوای اختصاصی در استوری شبکه های اجتماعی خود با مخاطبانتان به اشتراک بگذارید.

ویژگی ها:

  • قابلیت تغییر محتوا و تصویر دارد
  • قابلیت تغییر رنگ ندارد
  • امکان جایگزینی موزیک دلخواه
  • قابلیت پخش در استوری و استاتوس پیام رسان های داخلی و خارجی

توضیحات

کلیپ استوری white canvas

ایجاد استوری جذاب در فضای شبکه های اجتماعی کار پیچیده و دشواری نیست. با داشتن یک قالب استوری مانند کلیپ استوری white canvas می توانید یک استوری جذاب را خلق کنید. افکت های جذاب یک قالب استوری، یک یا چند محصول را به شکلی خلاقانه به مشتریان شما معرفی می کند. این متمایز بودن می تواند اساس تفاوت شما با رقبایتان باشد و شما را به یک برند معتبر تبدیل کند.

بررسی ها نشان می دهد روزانه 300 ملیون کاربر در اینستاگرام از استوری استفاده می کنند. این استقبال بی نظیر کاربران به علت انعطاف‌پذیری موضوعی استوری و امکانات و ایده‌هایی است که در استوری‌ها وجود دارد. این بازار داغ رقابتی فضایی برای دیده شدن و شناخته شدن فراهم آورده است که نادیده گرفتن آن می تواند به منزله ی زیان بزرگی برای کسب و کار شما باشد.

کوتاه بودن زمان نمایش استوری برای مخاطب این حس را ایجاد می کند که باید هر چه سریع تر آن را ببیند. شما می توانید از این فرصت استفاده کنید و به نتایج چشمگیری برسید. در معرفی خدمات یا محصولات باید به شکلی متمایزتر عمل کنید تا به شمل دیگری در ذهن مخاطب ماندگار شوید. کلیپ استوری white canvas شکل حرفه ای تری به استوری شما می بخشد.

استفاده از لوگو موشن یا آرم استیشن در ابتدای یک استوری تبلیغاتی روشی کم هزینه و بسیار مؤثر برای نمایش لوگوی شما به شکلی پویا و جذاب است. قالب های کلیپ استوری نیز می توانند شکل حرفه ای تری به تیزرهای تبلیغاتی شما بدهند.

در قالب کلیپ استوری white canvas با استفاده از افکت های جذاب می توانید تعداد زیادی محصول را در مدت زمانی کم در استوری شبکه های اجتماعی خود قرار دهید. برای استفاده از قالب های کلیپ استوری وب سایت آسان کلیپ به مهارت خاصی نیاز ندارید. همین الان روی دکمه‌ی شروع به ساخت کلیک کنید و یک کلیپ استوری باکیفیت را در کوتاه‌ترین زمان آماده کنید.

توضیحات تکمیلی

کیفیت

1080p, 720p, 360p

قابلیت تغییر رنگ

دارد

امکان ویرایش موزیک

دارد

پشتیبانی 16 به 9

ندارد

پشتیبانی 1 به 1

ندارد

پشتیبانی 9 به 16

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلیپ استوری white canvas (کپی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *