کلیپ استوری yellow brush (کپی)

برای آماده کردن کلیپ استوری حرفه ای yellow brush همین الان شروع کنید. در آسان کلیپ می توانید با چند کلیک در مدت زمانی کوتاه یک کلیپ استوری تأثیرگذار، باکیفیت و منحصر به فرد را برای شبکه های اجتماعی اینستاگرام، واتس آپ، فیس بوک و… آماده کنید.

ویژگی ها:

  • قابلیت تغییر محتوا و تصویر دارد
  • قابلیت تغییر رنگ ندارد
  • امکان جایگزینی موزیک دلخواه
  • قابلیت پخش در استوری و استاتوس پیام رسان های داخلی و خارجی

توضیحات

کلیپ استوری yellow brush

استفاده از بازاریابی شبکه های اجتماعی یکی از کم هزینه ترین و مؤثرترین روش های تبلیغاتی است. استوری های تبلیغاتی در قالب های گرافیکی شکل جذاب تری دارند و تأثیر عمیق تری بر ذهن مخاطب می گذارند. برای این که یک استوری جذاب برای شبکه های اجتماعی داشته باشید می توانید از قالب های کلیپ استوری وب سایت آسان کلیپ استفاده کنید. قالب کلیپ استوری yellow brush یکی از قالب های منحصر به فرد این وب سایت است.

با استفاده از این قالب می توانید متن و محتوای اختصاصی خود را برای استوری استفاده کنید. استفاده از موزیک پس زمینه و افکت های جذاب گرافیکی تأثیر عمیقی بر ذهن مخاطب دارد و مخاطب را برای مدت زمانی طولانی با محتوای شما درگیر می کند. ساخت یک کلیپ استوری با این قالب کار بسیار ساده ای است و به زمان زیادی نیاز ندارد.

با استفاده از امکانات یک کلیپ استوری می‌توانید متمایزتر از رقبایتان ظاهرشوید و در عرصه‌ی تنگاتنگ رقابتی قدرتمندتر ظاهر شوید. تحقیقات نشان می دهد 70 درصد از کاربران اینستاگرام قبل از این که پست های خود را چک کنند استوری ها را بررسی می کنند. بنابراین استفاده از استوری برای تبلیغ یک محصول احتمال دیده شدن آن را افزایش می دهد.

علاوه براین آماده کردن یک کلیپ استوری در آسان کلیپ به تخصص ومهارت نیازی ندارد. کافی است بعد از کلیک روی دکمه ی شروع به ساخت تصویر و متن دلخواه را آپلود کنید و یک پیش نمایش از کلیپ بگیرید.

با خرید قالب کلیپ استوری yellow brush می‌توانید از یکنواختی استوری‌هایتان جلوگیری کنید و به برندتان شکل حرفه ای‌تری ببخشید. مسلماً تأثیر یک کلیپ استوری که با متن، موزیک و افکت‌های جذاب همراه باشد از کلیپ استوری ساده بیشتر است. استفاه از یک قالب کلیپ استوری حرفه ای و لوگو موشن پایه و اساس مارکتینگ در شبکه های اجتماعی است.

توضیحات تکمیلی

کیفیت

1080p, 720p, 360p

قابلیت تغییر رنگ

ندارد

امکان ویرایش موزیک

دارد

پشتیبانی 16 به 9

ندارد

پشتیبانی 1 به 1

ندارد

پشتیبانی 9 به 16

دارد

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کلیپ استوری yellow brush (کپی)”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *