لوگو موشن
لوگو موشن (آرم استیشن یا لوگو اینترو)یکی از تکنیک های موشن گرافیک است که از طریق آن آرم و نشان یک شرکت یا شخص که از نظر اهمیت در برند سازی به مانند قلب برای بدن است در قالبی از صدا و نماد های گرافیکی به صورت متحرک در می آید .هرچقدر طراحی و جذابیت کار بیش تر باشد؛ مخاطبان حس بهتری داشته و اعتماد بیشتری نسبت به آن برند و تبلیغاتش خواهند داشت.
مزایای استفاده از لوگو موشن چیست ؟
به اهمیت لوگو موشن یا آرم استیشن در برندسازی و تبلیغات اشاره کردیم که البته بر هیچ کس پوشیده نیست.اما موارد زیر را می توان از مهم ترین دلایل استفاده از آن دانست :
● جلب کردن اعتماد مشتریان
● سر ذوق آمدن مخاطب به دلیل جذاب بودن
● بازدهی مناسب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
● امکان اضافه کردن لوگو اینترو به تمامی تبلیغات ویدیویی
● قابلیت استفاده از آرم استیشن در پلتفرم های گوناگون
لوگو موشن در چه زمینه هایی کاربرد و مزیت دارد؟
از مهمترین و تاثیرگذارترین نوع تبلیغات برای یک برند به حساب میآید و وجود آن ها در برند سازی لازم و ضروری است ، از لوگو موشن می توان در موارد زیر استفاده کرد :
● معرفی و یادآوری برند
● ایجاد ذهنیتی مطلوب برای مخاطب
● استفاده در تبلیغات ویدیوی
● جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتری
● استفاده در برند سازی شخصی
● استفاده در کانال ها و بستر های مختلف شبکه های اجتماعی