لوگو موشن

لوگو موشن (آرم استیشن یا لوگو اینترو)یکی از تکنیک های موشن گرافیک است که از طریق آن آرم و نشان یک شرکت یا شخص که  از نظر اهمیت  در برند سازی به مانند قلب برای بدن است در قالبی از صدا و نماد های گرافیکی به صورت متحرک در می آید .هرچقدر طراحی و جذابیت  کار بیش تر باشد؛ مخاطبان حس بهتری داشته و اعتماد بیشتری نسبت به آن برند و تبلیغاتش خواهند داشت.

مزایای استفاده از لوگو موشن چیست ؟

به اهمیت لوگو موشن  یا آرم استیشن در برندسازی و تبلیغات اشاره کردیم که البته بر هیچ کس پوشیده نیست.اما موارد زیر را می توان از مهم ترین دلایل استفاده از آن دانست :

● جلب کردن اعتماد مشتریان
● سر ذوق آمدن مخاطب به دلیل جذاب بودن
● بازدهی مناسب نسبت به سایر روش های تبلیغاتی
● امکان اضافه کردن لوگو اینترو به تمامی تبلیغات ویدیویی
● قابلیت استفاده از آرم استیشن در پلتفرم های گوناگون

لوگو موشن در چه زمینه هایی کاربرد و مزیت دارد؟

از مهم‌ترین و تاثیرگذارترین نوع تبلیغات برای یک برند به حساب می‌آید و وجود آن ها در برند سازی لازم و ضروری است ،  از لوگو موشن می توان در موارد زیر استفاده کرد :
● معرفی و یادآوری برند
● ایجاد ذهنیتی مطلوب برای مخاطب
● استفاده در تبلیغات ویدیوی
● جلب اعتماد هر چه بیشتر مشتری
● استفاده در برند سازی شخصی
● استفاده در کانال ها و بستر های مختلف شبکه های اجتماعی

نمایش بیشتر
بستن