آیا می دانید لوگو موشن چیست؟

پیش از آن که بدانیم «لوگو موشن چیست؟»، باید از تعریف لوگو و کاربرد آن مطلع باشیم. امروزه از عبارت لوگو استفاده ی زیادی می شود، تا جایی که همگی ما نام آن را در زندگی روزمره ی خود شنیده ایم. لوگوها، آرم ها یا نشانه های حرفه ای هستند که کسب و کارهای مختلف از آن ها برای معرفی خود به مشتریان استفاده می کنند. گرچه لوگو خود وسیله ای برای معرفی و تبلیغات می باشد، اما نمایش آن به روش های مختلف بر تاثیرگذاری اش خواهد افزود. استفاده از رنگ، طرح، متن، صدا و تصویر همگی در تاثیرپذیری ذهن مخاطبان، موثر هستند. حال آن که از آن ها به صورت ترکیبی نیز استفاده شود. لوگو موشن در واقع یک فایل تصویری است که در آن یک لوگو، همراه با حرکت (آیکون های گرافیکی)، صوت، متن و … به نمایش در می آید.

حال که با پاسخ سوال «لوگو موشن چیست؟» آشنا شدید، به عنوان صاحب یک شغل یا کسب و کار اهمیت استفاده از آن را درک خواهید کرد. در واقع با استفاده از آن شما به جای چاپ لوگوی خود بر روی کاغذ و بنر، از یک فایل تصویری برای نمایش آرم حرفه ای خود استفاده می کنید. لوگو موشن که در دسته ی زیر شاخه های موشن گرافیک قرار می گیرد، از ابزارهای حرفه ای زیادی بهره می گیرد. لذا ذوق و مهارت طراح آن در آینده ی کسب و کار شما اهمیت زیادی خواهد داشت. چرا که علاوه بر مهارت، نیاز است تا با استفاده از ذوق و سلیقه ی طراح، ابزارهای مذکور با یکدیگر ترکیب شوند.

 

لوگو موشن چیست ؟

 

علل استفاده از لوگو موشن چیست؟

شما صاحبان مشاغل و کسب و کاری که در بخش قبل با پاسخ سوال «لوگو موشن چیست؟» آشنا شدید، قطعا علاقه مندید تا بدانید که استفاده از لوگو موشن چه دستاوردهایی را برایتان به ارمغان می آورد؟

  • کلاس کاری و پرستیژ کسب و کار:

    همه ی کسب و کارها نیازمند قرارگیری در رده بندی سطح بالا و معتبر هستند. چرا که تنها در این صورت قادر به جلب طیف گسترده ی مشتریان خواهند بود. مشتریان امروزی همگی با ترفندهای حرفه ای و به روز آشنا هستند. لذا زمانی که از طریق روشی حرفه ای و به روز شده با لوگوی شما آشنا شوند، به صورت ناخودآگاه، کسب و کار شما را حرفه ای و معتبر تصور می کنند.

  • شکل گیری اعتماد:

    اعتماد سازی و جلب احساسات مخاطب یا مشتری، از مهم ترین عوامل برای رونق کسب و کارها می باشد. موثرترین مورد در اعتماد سازی، اولین برخورد خواهد بود. در اکثر مواقع، این لوگو یا آرم شما است که مشتریان با آن مواجه می شوند. لذا استفاده از لوگو موشن های خاص و حرفه ای در این بخش اهمیت زیادی خواهد داشت.

  • ماندگاری بیشتر در ذهن:

    طبق نظر کارشناسان و تحقیقات به عمل آمده، محتواهای تصویری بالاترین ماندگاری را در ذهن انسان ها دارند. لذا اگر شما به جای استفاده از یک عکس ایستا، از یک تصویر یا ویدئو (هر چند کوتاه) استفاده نمایید، در جلب نظر مشتریان بسیار موفق عمل کرده اید.

  • کاهش هزینه و افزایش بازدهی:

    استفاده از لوگو موشن سبب کاهش بسیاری از هزینه هایی می شود که شما باید صرف تبلیغات کسب و کار خود نمایید. در عین حال بازدهی شما را بالا برده و سبب رونق مضاعف شغل شما خواهد شد.

  • سازگاری با پلتفرم های مختلف:

    لوگو موشن ها قابلیت سازگاری با انواع پلتفرم را داشته و نیازی به استفاده از نسخه های مختلف برای ایجاد سازگاری ندارند.

  • امکان استفاده در تبلیغات ویدئویی کسب و کار:

از لوگو موشن ها می توان در تبلیغات ویدئویی کسب و کارهای مربوطه نیز استفاده کرد.

  • معرفی حرفه ای تر برند:

بهره گیری از لوگو موشن، یکی از روش های معرفی حرفه ای برندها می باشد.

لوگو موشن چیست

 

نکات مهم در سفارش و طراحی لوگو موشن

پیش از آن که نسبت به سفارش یا طراحی لوگو موشن اقدام کنید، بهتر است برای خود مشخص کنید که هدف شما از سفارش لوگو موشن چیست؟ به طور کلی لوگو موشن ها با اهدافی نظیر بهره گیری در تبلیغات کوچک و تاثیرگذاری لحظه ای، بهره گیری در سایت ها یا شبکه های اجتماعی و صفحات پیام رسان متعلق به برندها، بهره گیری در ویدئوهای آموزشی و تبلیغاتی و … مورد استفاده قرار می گیرند. لذا این شما صاحبان کسب و کار هستید که باید هدف خود را مشخص کرده و جلوه ی دلخواه خود از برند را در ذهن مخاطبتان ایجاد کنید. این کار از طریق ابزارهای قدرتمند و ترکیب آن ها با یکدیگر امکان پذیر می شود. علاوه بر این موارد، طراحی حرفه ای، ترکیب صوت، تصویر و متن، خلاقیت، غافلگیری مخاطب یا مشتری، سادگی، اختصار، زیبایی، قیمت مناسب و … از جمله ویژگی های مهم یک لوگو موشن خواهد بود.

در بین همه ی مواردی که در بالا گفتیم، انتخاب طراح یا طرح و پرداخت هزینه است که به عهده ی سفارش دهنده یا صاحبان مشاغل می باشد. بنابراین در بخش های بعدی به عوامل موثر در هزینه و چگونگی انتخاب یک طراح یا طرح ایده آل اشاره خواهیم کرد.

 

عوامل موثر در تعیین قیمت لوگو موشن چیست؟

این حق شما، صاحبان مشاغل و کسب و کار است که به عنوان عمده ترین مصرف کنندگان لوگو موشن ها، بدانید عوامل موثر در تعیین قیمت «لوگو موشن چیست؟». حتما برای شما قابل حدس خواهد بود که طرح یا نوع لوگو موشن، سناریو یا داستان آن، زمان فایل، صدا گذاری، مهارت طراح و … در قیمت تمام شده ی آن موثر هستند. اما از سوی دیگر کیفیت و بهره وری لوگو موشن نیز قطعا از اهمیت زیادی برخوردار است. گرچه از دید شما یک فایل دارای سطح کیفی بالا و قیمت پایین ایده آل است. اما از دید واقعی این دو عامل با یکدیگر رابطه ی مستقیم دارند و با افزایش کیفیت، قیمت نیز افزایش می یابد. بنابراین اگر به دنبال ایده آل های خود هستید، با پیشنهاد ویژه ی ما یعنی استفاده از خدمات آسان کلیپ همراه باشید.

 

آسان کلیپ چیست و چه خدماتی به شما ارائه می دهد؟

در بخش های قبلی، آسان کلیپ، با پاسخ به سوال «لوگو موشن چیست و چه کاربردها و ویژگی هایی دارد؟» همراه شما بود. اما در این بخش بنا بر آن دارد تا به معرفی خود و خدماتش بپردازد. آسان کلیپ در واقع یک سایت است که امکان تولید محتواهای تصویری را برای شما به ارمغان می آورد. محتواهای تصویری مذکور می توانند در قالب های اسلاید شو، پروموشن، قالب استوری، لوگو موشن و مناسبتی باشند. ویژگی های خدمات این سایت عبارتند از: آنلاین بودن، تنوع بالا، قالب های مختلف، شخصی سازی، حرفه ای بودن، جذابیت، سادگی (در حد چند کلیک ساده)، سرعت عمل و … . اما یک ویژگی کاملا منحصر به فرد دیگر نیز دارد که حتی از استانداردهای ایده آل شما هم فراتر خواهد بود.

اگر به یاد داشته باشید، در بخش قبل اشاره کردیم که از دید مصرف کننده، ویژگی های ایده آل بودن یک لوگو موشن چیست؟ بله، کیفیت بالا و قیمت پایین. اما ثبت نام و ساخت ویدئو در آسان کلیپ فراتر از حد انتظار شما و کاملا رایگان است و دریافت آن نیز با کمترین قیمت امکان پذیر است. بنابراین آسان کلیپ نه تنها یک طراح حرفه ای، مشاوری مجرب و مبلغی کارآزموده است. بلکه یک دوست وفادار و دلسوز برای شما خواهد بود. دوستی وفادار که در همه ی لحظه های مورد نیاز در کنارتان بوده و بدون هیچ گونه چشم داشتی، خدمات خود را از شما دریغ نمی کند. به همین دلیل از شما دعوت می کنیم تا در بخش بعدی با معرفی بخش لوگو موشن این سایت به صورت ویژه با ما همراه باشید.

 

نمونه ای از طرح های لوگو موشن در آسان کلیپ

معرفی بخش ساخت لوگو موشن در سایت آسان کلیپ!

به منظور استفاده از خدمات بخش لوگو موشن سایت آسان کلیپ، تنها کافی است به لینک https://asanclip.ir/motion-logo  مراجعه کنید. در این صفحه، لوگوموشن های متنوعی برای شما نمایش داده می شود. در نمایش اختصاری متعلق به هر یک از آن ها، یک تصویر یا پیش نمایش قرار داده شده و ویژگی های آن ها به صورت اختصاری نشان داده می شود. اما برای آشنایی بیشتر با یک کلیک روی مورد انتخابی، به صفحه ی جدیدی منتقل می شوید. در صفحه ی مربوطه، یک نمونه کار و همه ی ویژگی های لوگوموشن انتخابی قرار داده شده است. این ویژگی ها می توانند نوع پشتیبانی، مدت زمان، امکان تغییر متن، امکان تغییر رنگ، امکان تغییر موزیک و … باشند. سپس از طریق انتخاب گزینه شروع به ساخت، ساخت لوگو موشن آغاز می شود.

گرچه همه ی مراحل مورد نظر، بسیار ساده هستند و تمامی گزینه ها به زبان فارسی نمایش داده می شوند، اما برای رفاه حال مصرف کنندگان، بخشی تحت عنوان راهنمای ساخت ویدئو نیز در نظر گرفته شده است. حال باید گفت، مراحل ساخت لوگو موشن چیست؟ ابتدا لوگو و متن شما را دریافت شده و در مرحله ی بعد، رنگ آن را انتخاب می کنید. سپس نوبت به مرحله ی انتخاب موزیک پیشنهادی یا آپلود موزیک دلخواه می رسد. پس از آن نیز به مرحله ی نمایش رفته و در صورت لزوم نوع نمایش را انتخاب می کنید. سپس امکان دریافت لوگو موشن را پس از پرداخت هزینه خواهید داشت. تمامی این مراحل به آسانی با یک آشنایی حداقلی امکان پذیر است.

نمونه لوگو موشن