ساخت لوگوموشن با گوشی موبایل

هر روز نیاز به ویدیو و محتوای ویدیویی بیشتر از قبل حس میشه و این موضوع باعث شده تا کاربران از روش های مختلف به فکر تولید محتوای ویدیو باشند.

ویدیوهایی که گاه با هزینه های زیاد، دوربین های حرفه‌ای و کیفیت های درجه یک و عالی ضبط میشه و گاهی بدون هزینه خاصی با یک گوشی موبایل ضبط و با همان گوشی تدوین میشه. اما چیزی که شاید سخت تر بشه با گوشی موبایل ساخت، لوگو موشن های جذاب هست. لوگوموشن‌هایی که برای ساخت اون گاها نیاز به داشتن یک سیستم قوی و البته دانش لازم برای کار با نرم افزارهای سنگین دنیا است. برای همین موضوع هست که بسیاری از افراد یا از ساخت لوگوموشن منصرف میشن یا به لوگوموشن های ساده بسنده میکنند که قطعا هر دو موضوع باعث کم شدن کیفیت ویدیوهای خروجی، کم شدن جذابیت ویدیوها و در نهایت تاثیرگذاری کمتر و فروش کمتر رو به همراه داره.

کاربرد لوگوموشن در ابتدا، میانه یا انتهای ویدیوها می باشد و البته تاثیرگذاری آن در ذهن مخاطبان بسیار زیاد است چرا که حرکت های زیبای لوگوموشن باعث ماندگاری طرح و نقش لوگو در ذهن آن ها میشود. این موضوع که بتونیم انتخاب‌های زیادی در ساخت لوگوموشن داشته باشیم هم خیلی حیاتی هست چرا که هر بیزینسی ( چه شخصی و چه تجاری) باید لوگوموشن مخصوص حال و هوای خودش رو داشته باشه. قطعا لوگوموشن کسب و کاری که مربوط به ورزش و تندرستی هست با کسی که مشاور مدیریت مجموعه ها رو به عهده داره و با کسی که یک کلینیک پزشکی داره، تفاوت های بسیار زیادی داره. پس اگر قصد تولید یک لوگوموشن رو داری علاوه بر زیبایی اون، به این موارد هم دقت بسیار زیادی داشته باش.

علاوه بر اینها، لوگوموشن دستاوردهای بسیار زیاد دیگری هم داره از جمله، اینکه به برند شما پرستیژ کاری رو اضافه میکنه و مخاطب‌ها جور دیگه‌ای به برند شما نگاه می‌کنند. اعتماد مخاطب‌های خودتون رو بالا می‌برید و در نهایت درصد ماندگاری شما در ذهن مخاطب‌ها بسیار بیشتر از قبل میشه.

اما سوالی که شاید ذهن شما را هم به خودش درگیر کرده، این هست که چجوری می‌تونیم به جای هزینه نسبتا زیاد و البته صرف چند روز زمان برای داشتن یک لوگو موشن، با گوشی موبایل خودمون، کار یک سیستم قوی و نرم افزارهای پیچیده دنیا رو انجام بدیم؟ آیا اصلا این کار امکان پذیر هست یا خیر؟

بله!

این کار امکان پذیر هست، اما چجوری؟ با آسان کلیپ

شما فقط کافیه وارد سایت آسان کلیپ بشی و قالب ویدیویی خودت رو انتخاب کنی، لوگو و متن و رنگ و موزیک رو خودت بهش میدی و در نهایت بعد از 1 دقیقه خروجی رو تحویل میگیری اون هم به صورت رایگان!

ویدیویی که برات ساخته میشه رو میتونی همه جا استفاده کنی، چه در داخل فیلم های دیگه، چه در مانیتورهای یک نمایشگاه، درس سایت خودت و… .

فرقی نمیکنه تو در چه زمینه ای فعالیت داری، ما در آسان کلیپ هر روز ویدیوهای جدید رو به سایت اضافه می‌کنیم تا تو در انتخاب خودت بتونی بهترین تصمیم رو بگیری و در نهایت بهترین تاثیرگذاری ممکن رو از لوگوموشن خودت داشته باشی.

کار آسان کلیپ با لوگوموشن به پایان نمیرسه، ما در آسان کلیپ برای مناسبت‌های مهم ویدیوهای مختلف، زیبا و متنوعی رو می‌سازیم. اینجوری تو میتونی به جای استفاده از عکس در مناسبت‌های مهم، از ویدیو استفاده کنی تا تاثیرگذاری خودت رو در ذهن مخاطب بالا ببری. در آسان کلیپ بجز لوگوموشن و ویدیوهای مناسبتی، اسلایدشو، پروموشن، استوری و… رو هم می‌تونی در کمترین زمان ممکن داشته باشی. اینجوری خیالت بابت تولید محتوای ویدیویی راحت میشه و در سال می‌تونی چند ده میلیون تومان پول بابت تولید محتوای ویدیویی خودت کمتر هزینه کنی.

در ضمن تولد همکاران یا عزیزانت رو هم می‌تونی به صورت ویدیویی تبریک بگی و باعث ثبت یک خاطره فراموش نشدنی در ذهن آن‌ها بشی. فراموش نکن که تمام این خدمات رو می‌تونی به صورت رایگان و با صرف کمترین زمان داشته باشی.

 

 

همین الان ویدیو خودت رو بساز